24 oktober 2015

sol och ledig :)

Lördag förmiddag och jag är lagom slö. Gillar att ha inget planerat och bara kunna vara. Ikväll är det halloweenfest, en fest vi har haft i många roliga år och så lär det bli även detta år. Är glad att P son J fortsatte att ha festerna även om det är väldigt jobbigt att åka till huset ( så många minnen, bra och dåliga) så är det en tradition och jag älskar det. Det jobbiga dock är det där med kläder :0 vi får alltid veta långt i förväg vad temat ska bli och ändå så väntar jag in i det sista innan jag tar tag i det och blir väldigt stressad. Nästan så jag känner att nä jag skiter i det. men det löser sig alltid el till 90 % i alla fall ;)
men innan så ska jag njuta av denna underbara dag, solen skiner och det är kallt och blå himmel, dags för en sakta promenad kanske :) snabbt är bara att glömma eftersom höften lever sitt egna liv :/
I natt har varit en ovanlig natt, har enbart legat på ena sidan och vaknat varenda gång jag råkat hamna på fel öra :( ont gör det men jag överlever :)

Inga kommentarer: