23 oktober 2015

Japp och så gjorde jag det ;)

Hösten är här med allt det innebär, blåst, mörker, löv som faller och 17 grader varmt ;) Kändes lite konstigt att gå i Kalmar idag med enbart huvtröja och inte frysa,, Men jag gillar det, kylan kommer ju snart ändå så bara att njuta så länge man kan. Idag har jag hämtat mina nya glasögon, inte det vanliga och jag känner mig väldigt konstig. Men varför alltid göra det som man brukar? man kan ju chocka sig själv och göra något drastigt och det gjorde jag idag ;) och inte nog med det sen gick Jag gick till en affär som var fylld med massor av barnförbjudet och lät en kvinna i lila hår sticka en sylvass nål i mitt öra, frivilligt ;) Det blöde en hel del och jag fick liga där och prata med denna mycket trevliga kvinna en lång stund. Tror bestämnt jag får göra om det om så där 6 veckor, då har det första läkt :D 
Sen fick jag övertala sonen om att gå minst 2 minuter på den internationella marknaden men hann bara till fudgen sen bar det hemåt. glömde en del men var nöjd med det jag han med. Skulle igentligen vandra i kväll på sammanslaget men känner att kroppen och huvudet säger ifrån, varit uppe sen 04.15 och höften värker som tusan så det får bli sängen nu.
Ha en trevlig kväll :D

Inga kommentarer: