26 oktober 2015

Livet kan verkligen ändras fort.

Trött både fysiskt och psykiskt. har varit en omtumlande dag med mycket känslor och tårar. att se flaggan på halv stäng på gården gjorde så ont, det gick liksom inte att låsas att det inte hade hänt. Att se dem man ser varje dag gå omkring med tårar i ögonen är inte roligt precis. Vi sörjer alla just nu men på många olika sätt och det är precis så det ska vara. man måste tillåta sig att sörja annars går man sönder inombords. Är glad att jag lärde känna hen 87, både som arbetskamrat men även som "fröken" till båda mina barn. Glad att jag fick chansen att jobba nära hen och lära mig av hen. Hen kommer verkligen bli saknad på många sätt.
Annars har dagen varit okej men man känner att man är trött och jag ska faktiskt gå och lägga mig, inte för att sova utan att se på tv, och somnar jag så gör jag... troligen behöver jag väl det. Var rädda om er, livet kan verkligen ändras fort.
Kramizar

Inga kommentarer: