2 oktober 2015

Nykär i en liten prinssesa

Äntligen fick jag träffa familjens senaste tillskott, lilla Lo. Finns inget mer underbart än bebisar, de är mjuka, goa, varma, luktar underbart otroligt små och alldeles underbara. Dottern och jag turades om att låna och mysa och timmarna gick alldeles för fort men vet att jag får och kan komma när jag vill och det kommer jag att göra :) Ska bli så underbart att få följa hennes steg i livet, att få vara delaktig, det gör mig alldeles varm i hjärtat av ren lycka. Nu har vi två små underbara töser i släkten och förhoppningsvis blir det flera i framtiden.

Tvingade med mig mina egna barn ut till Oknö för lite fotografering men missade solen lite men vi hade kul ändå, skrattade så jag ramlade om kull. kan säga att mina två godingar bjöd verkligen på sig själva, blev en hel del hyss och ett och annat bra kort med. Dock måste jag öva mer på att fånga ljuset när solen börjar gå ner, öva öva och öva. Måste helt enkelt ge mig ut mer, har ju varit lite si och så nu i ett par månader har inte riktigt haft orken eller lusten för den delen... men den kommer :D

Nu är det fredagsmys med familjen som gäller, var rädda om er

kramizar

Inga kommentarer: