1 maj 2015

Regna lite då va ....

Jaha dags att tänka om lite. Vädret är inte på vår sida idag så ingen kattbur, ingen trädgårdsskötsel
 ( skönt ;) utan inomhus jobb istället, behövs med. Mannen tänker jag köra ut i garaget så bilen blir klar någon gång. Gårdagen var väldigt lugn, tror inte vi såg sammanlagt 20 ungdomar och dom vi såg var lugna och fina :D
Tog lång sovmorgon, tro kroppen behövde det, var länge sedan jag kände mig så trött i både kropp och själ som i går. Ibland känner man bara att allt gå på sparlåga och att batterierna verkligen behöver laddas så varför regn idag?? Får verkligen hoppas att det inte regnar i morgon för då ska jag till Kvistagården och titta på western ridning och det vill jag verkligen.
Tror jag ska baka något med idag, är sjukt sugen på att baka och att få fika på något gott, livet kan väl inte bara vara att banta och hålla igen lite måste man ju unna sig ;)

Var rädda om er, Kramizar

Inga kommentarer: