2 maj 2015

Höst och westernridning

Börjar allvarligt fundera över om det verkligen är 2 maj idag, är svinkallt ute. Men trotsade regn och kyla och cyklade iväg till Kvistagården och det var värt det. Roligt att se att det kom en hel del folk även fast vädret var skit. Western ridning är ridning som ser väldigt enkelt ut men är precis tvärtom. Otroligt duktiga ryttare och hästar fick vi se och ett plus till syster yster som red med Ludde och kämpade på bra, var kul att se. Fotade en hel del men mest stod jag och tittade men sedan kom regnet och jag cyklade hem, tråkigt att det inte kunde varit uppehåll ett par timmar till.
 Har även varit vårmarknad men det sket jag allt i, frös så gudens och var helt regnklädd så kände inte för att gå upp på köpingen precis ;) Inte för att jag egentligen bryr mig jag är i alla fall kläd efter vädret :)
Sonen och mannen är i garaget och håller på med bilen, vore väldigt bra om den blev färdig tills han ska börja jobba, annars vet jag då inte hur han ska ta sig dit ut men men inte mitt problem.








                                                              Lite bilder från dagen

ha en fortsatt trevlig helg :)

Inga kommentarer: