3 maj 2015

Hästhoppning och städning i strålande som :)

Från en regnig lördag till en underbar strålande söndag. Vaknade tidigare än jag behövde men det gjorde inget för solen sken mig rätt i ansiktet :) Fixade till mig och sedan stack jag på fotouppdrag. Var Pay and jump i Högsby och de bjöd på en härlig dag med duktiga hästar och ryttare. Efter denna underbara förmiddag hade jag energi för två så väl hemma lunchade jag lite lätt och sedan skickade jag grabbarna till Kalmar och själv började jag sanera mitt hus. 1½ tim senare var övervåningen klar och samtidigt kom grabbarna hem med sin nya leksak, en 55 tums tv. Vår gamla har varit så randig länge nu så man blivit smått tokig när man tittade men inte nu, vilken bild :D. Middagen avklarad och disken med så nu tar jag kväller.
Tack denna helg för att du gav mig energi att klara nästa vecka, mycket är planerat och vissa saker kräver mer än andra men vi är ett starkt team så det kommer gå kalas :)

                                                                Lite bilder från dagen










Ha det så gott, kramizar

Inga kommentarer: