12 februari 2017

Besked och date med Mr Grey :D

I bland kan man få ett besked som vänder upp och ner på allt. Ett besked som får en att tänka till, att börja fundera på andra sätt än man gjort innan. Ett besked behöver inte innebära något negativt men innan man vet all fakta så snurrar tankarna.....
Har bestämt mig för att inte ta ut något i förskott men ändå är dom där tankarna där :/ Om, varför och hur går man vidare? Ett steg i taget har varit min filosofi i många år och det tänker jag fortsätta med. Tänker fortsätta mitt liv precis som jag alltid gjort när jag fått olika besked som jag ogillat. Varför ändra på något som fungerar liksom.... Att tänka positivt innebär för mig att fortsätta framåt istället för tillåta mig att titta bakåt, att inte bara se allt negativt utan fokusera på allt positivt och det är massor :D

Ikväll blir det bio, ska på date med Mr Grey ;) skönt med en bio på hemmaplan så man slipper dra in till Kalmar. Ser fram emot detta men innan dess är det annat som står på schemat.
Hoppas ni får en bra söndag och var rädda om er :)
Kramizar

Inga kommentarer: