10 november 2015

En skit dag helt enkelt......

En skit dag helt enkelt. En dag man skulle ha stannat i sängen och vänt världen ryggen. Sovit skit dåligt i natt vet inte om det var för jag blev så orolig i går och fick hastigt bege mig till nabben. Nu gick det ju bra men jobbigt är det, jobbigt att inte kunna göra något och veta att någon man tycker väldigt mycket om har ont och mår dåligt :/ I dag var det bättre och han såg mycket piggare ut :) Men man börjar inse att det kommer bli ett slut förr eller senare och det känns för djävligt.....
Slutade tidigt och han med att fusk städa övervåningen, nedervåningen vill jag helst inte tänka på, så mycket skit att det inte går att städa och det stör mig något otroligt. tror jag ska ta hem en container och bara slänga skiten..... Men då får allt mannen vara borta för allt kan ju vara bra att ha :( inte min filosofi precis. Eller om orken och lusten faller på kan jag ju börja sortera, sälja det som är nåt att ha eller loppis kanske ja tål att tänkas på ...
Bara att vänta ut klockan lite till sedan blir det sängen för jag ger upp nu och sluter mina blå och glömmer denna dag...

kramizar från en trött en



Inga kommentarer: