6 november 2015

Fredagskväll....

Så var v45 avklarad, det går undan nu. November har börjat likadant som oktober känns det som mindre sol dock men ändå acceptabla väder dagar. Fast det blir mörkt tidigt, ogillas. man kanske skulle ha sommartiden jämnt....
Ikväll satt jag här och kollade på kort och bestämde mig för att testa att förstora några kort jag tagit, sagt och gjort nu är 5 kort inskickade ska bli spännande att se resultatet :D.
Denna helg som skulle bli lugn och skön känns plötsligt alldeles överplanerad, hur nu detta kom sig har jag ingen aning om. Men när männen i mitt liv bestämmer sig för en heldag i garaget så tycker jag att jag kan ta en tripp in till Kalmar och ögonshoppa lite ;) Sen är det ju fars dag med så lite till mannen ska inhandlas, för han är bäst i hela världen i mina och barnens ögon i alla fall. På söndag blir det mat på Glada kocken, ser jag fram emot. Vi var där förra året och det var så gott. Kan varmt rekommendera det :D
Nästa vecka är det en kort vecka har semester tors-fred och då är det dags att mysa ett par dagar med dottern :D ser jag fram emot.
ha nu en trevlig helg och var rädda om er
Kramizar


Inga kommentarer: