3 november 2015

Glädje, ren glädje :)

November och 12 + grader, ja inte får man någon vinterkänsla i alla fall ;) Men det är skönt på sätt och vis. Man kan vara ute mycket fortfarande och även om kvällarna är svarta så är det okej ändå. Inne är det mycket ljus och värme och jag mår bra. kronisk trött dock men det tror jag beror på mörkret så det är bara att gilla läget-
Vet knappt om jag vågar säga det högt men min höft är ganska okej, har ätit tabletter mot inflammationen och det har hjälpt. har nu  börjat promenera igen och det känns bra, bra på många olika sätt, bra för motionens skull då jag lagt på mig en hel del när jag inte kunde röra mig som jag brukar, bra för all frisk luft och alla intryck av naturen som helar min själ:)
Idag gjorde jag något som jag längtar mycket efter, jag beställde biljetterna till Sweden Rock 2016 :D super glad, de släppte även en del band och många av dem ska bli en härlig upplevelse att få se, kan inte vara gladare just nu. Känns bra att ha något att se fram emot hela vintern och våren :D
Nästa helg åker jag över till västkusten och besöker dottern i Göteborg, längtar mest efter dottern men även efter Göteborg, denna härliga stad som jag så gärna besöker om och om igen :)
Dags att luta sig tillbaks i soffan och bara vara
Ha det så bra och var rädda om er :)

Inga kommentarer: