11 januari 2020

Hej 2020

Nytt år och nya händelser. 2020 började bra med mysigt sällskap och god mat och speltajm.
När man varit ledig länge som vi var denna jul börjar man faktiskt längta efter att få jobba igen, komma in i rutiner och framförallt komma i säng på kvällarna. Sover väldigt dåligt för tillfället, hjärtklappning och snurr är min natt procedur. Mycket i tankarna men känner ändå inte mig orolig eller stressad över nåt. Får hoppas det går över snart.
Tankar över detta år är inte många just nu, vill att vi ska må bra och att livet fungerar i allmänhet, är lite turbulens just nu men jag hoppas och ber att det snart lugnar ner sig igen. Är aldrig roligt när någon i ens närhet mår dåligt.
Någon vinter har vi inte fått utan mer vårväder, men känner jag moder natur rätt så dyker nog snön upp i feb/mars typ
Vi har bokat en resa dottern och jag, ska bli skönt med lite värme, bra att ha något att se fram emot. Sweden Rock är bokat och klart med och även det är ju en höjdpunkt  att se fram emot.
Sen är det ju tillökning i släkten igen, älskar när det är bebisar på väg :) och vem vet kanske blir det ett besök i kyrkan med ....

Ha det gott

Inga kommentarer: