31 december 2019

Årets sista dag...

Då kom den då årets sista dag och man ska summera sitt år. Mitt år har varit en bergochdalbana känns det som, mycket har hänt både bra och dåliga saker. Mycket av det har jag njutit av och vissa saker har tagit mig hårt. Jag har fått uppleva många roliga resor, festivaler och underbara händelser samtidigt har jag gråtit mer detta år än många andra år. Vet inte om åldern gör att man funderar mer på allt som hänt i ens liv eller om det är så man gör. Jag har en underbar familj, barnen mina är det bästa som hänt mig och även hos dom är det upp och ner. De få släktingar som jag har kvar ( som vill umgås med mig) värderar jag högt. Har många underbara vänner både privat och på jobbet och det stärker mig på många sätt.
Så jag kan summera mitt år så här

LAGOM, året har varit lagom av allting och jag hoppas att alla mina nära och kära får ett kanon år 2020 för det ska jag ha, jag hoppas vi alla får vara friska, må bra och leva livet så gott det går.


                                                                 Gott Nytt År



Inga kommentarer: