31 oktober 2019

snart.....

Snart Halloween så var nere på kyrkogården och fixade gravarna idag. Kallt men klart och lugnt och skönt. Haft en bra dag på jobbet men är trött ändå, trött på att fundera så tror jag ska skita i det nu. Blev bra i alla fall så i morgon åker jag ner och tänder ljusen, ev följe U med kul :) Har börjat fundera på julklappar och julen överhuvud taget, är ju inte som förr precis. Pratade med U om det när jag hälsade på henne på sjukhuset, hur roligt vi hade när vi allihopa var i nabben hos pappa, full rulle på barnen mängder med mat och julkänsla. Är julkänsla nu med men saknar att ha en stor familj. Men man kan ha det bra med få också, man vet ju åtminstone vad man har så att säga ;)
I dag har jag pratat lite med E om vad hon önskar sig när hon fyller år, det var mycket det ;) härligt att höra hennes önskningar. Kommer ihåg när mina var små och allt dom önskade sig och glädjen när dom fick det. älskar fortfarande att ge paket, att få överraska :)


Ha det gott

Inga kommentarer: