28 oktober 2019

Ledsen på olika vis

Inte lika ledsen idag men natten var inte rolig, många timmars funderingar och snurr i sängen. Att dessa bokstäver kunde göra mig så ledsen förstår jag inte själv. Har i så många år nu fått skit från både höger och vänster och från folk som jag inte ens känner och hur kan någon döma mig för något som man bara hör från ett håll? vem säger att det är rätt el fel? Det jag gjorde ångrar jag inte fanns inget alternativ, löftet jag gav det höll jag även fast jag fick ta smällen rejält. Saknaden jag känner gör lika ont i dag som då men har insett nu att jag tydligen inte betyder något och det gör ont men något jag måste leva med. Men jag kommer alltid att älska och sakna så länge jag lever även om det bara är åt ena vägen. Ska försöka släppa tankarna och orden får jag försöka stå ut med. Man ser inte alltid tårarna, fastän de rinner hela tiden man ser inte saknaden fast den är där och gnager man står bara ut och går vidare....
någon gång kanske det blir annorlunda, någon gång........

Inga kommentarer: