27 oktober 2019

Ord



Vissa dagar gör det mer ont än andra. Kan vara en rad någon skrivit ett ord någon säger eller inte säger. Men gör mest ont när det blir så tydligt att man inte betyder något. Har kämpat och kämpat men efter ett tag så orkar man inte längre, orkar inte försöka få någon att förstå. Att man kan bli totalt osynlig för någon som betyder mest i hela världen, är för mig ofattbart. Lögner sägs det men jag säger inga lögner, har aldrig gjort och kommer aldrig göra det för vad är meningen med att ljuga? sanningen kommer alltid fram till slut.  Att ljuga gynnar ju inte mig för fem öre och hur kan man säga att jag ljuger och om vad? Ja det kan man undra. Att hålla ett löfte för mig är viktigt, jag bryter det inte och det får jag verkligen lida för nu.... Så många hemligheter jag hållit,  som jag än idag aldrig nämnt för någon de spelar tydligen ingen roll. Känner mig ledsen ikväll men det spelar ju ingen roll för ingen bryr sig.....








Inga kommentarer: