11 november 2018

Fars dag

Det är mörkt och grått, hösten har verkligen kommit med stormsteg. Idag är det Fars Dag och jag var i Ålem och tände ett ljus hos dig. Saknar dig massor, visa dagar mer än andra. Saknar att veta att du fanns där, saknar att känna mig älskad av dig och vad jag än gjorde så slutade du aldrig att älska mig, det vet jag med säkerhet :) Men just idag känner jag mig liten och det vore så skönt att få en kram :/ Nu har jag kramat om min son massor och även mannen som vi firat med god mat och fika men det är ändå en tomhet som är svår att fylla.

En ny veka står för dörren och jag hoppas det blir en bra vecka, känns som att allt är en berg o dalbana just nu och att man aldrig vet hur dagen ska bli, men det är bara att gilla läget och hoppas på det bättre. Är en kort vecka för på fredag är jag ledig och drar till Göteborg för att tillbringa helgen med mitt hjärta, ser jag fram emot:)

Ha det gott

Inga kommentarer: