19 juli 2019

Att få vara din mamma

I dag för 29 år sedan vändes min värld upp och ner, jag blev mamma för första gången. Mamma till en underbar tös som fick namnet Sara. Sara var ett underbart barn från första stunden och är lika underbar idag, om inte bättre. Hon har vuxit upp och blivit så bra som jag trodde att hon skulle bli, visst har varit en och annan motgång men så är livet och man lär så länge man lever. Lär mig än idag att med barn spelar det ingen roll om dom är 2 eller 29 dom tar upp all ens tid ändå, men på ett bra sätt. Sara ger så mycket och kräver sällan något tillbaka, hon är snäll, givmild, har ett jäkla humör och det skiftar fort.  Vill väldigt mycket och oftast kommer hon dit med. Sara ger mig så mycket glädje på så många sätt och jag älskar henne så mycket som det bara går att älska någon annan. Sara är idag en vuxen person med eget boende i Göteborg, hon lever ett bra liv och trivs, har många drömmar och jag vet att hon kommer genomföra dom på ett eller annat vis. Tack för att jag fick bli just din mamma, älskar dig till månen och tillbaks. Stort Grattis på din födelsedag


Inga kommentarer: