19 augusti 2018

Saknad

Idag skulle du ha fyllt 72 år, men det är många år sen vi fick fira dig. 19 år sedan vi sa hej då på sjukhuset. Går inte en dag utan jag tänker på dig och hur livet hade sett ut om du fått leva. Vet att du mådde fruktansvärt dåligt så i det hela var det kanske bäst det som hände. Det du fick uppleva som liten och sedan resten av ditt liv skadade dig som människa, som person och ditt sätt att vara. Men jag är glad att ha haft just dig som mamma även om livet inte alltid var så lätt alla gånger. Vet att du älskade mig och min syster mer än man kan tro men det gjorde du.
Idag på kyrkogården var det lugnt och fridfullt bara en massa flugor, du hade hatat dem ;) plockade lite blommor i trädgården och satte hos dig och önskade att jag fått ge dig en kram.

                                                             Saknar dig mamma

Inga kommentarer: