14 augusti 2018

Hej ;)

Jösses vad tiden går, känns som igår när jag skrev mitt förra inlägg men inser att det gått "några"månader sedan dess. Lovade att återberätta från min resa och det ska jag men inte just nu, har ingen skrivlust alls och det blir bara konstigt.
Men har precis börjat arbeta efter semestern och efter 2 dagar så förlorar jag rösten, känns ju bra när man ska prata med nya föräldrar men jag får väsa fram vad jag vill ha sagt sen vara tyst, ska bli intressant ;)
Vilken sommar vi haft, varmt och skönt. Älskat varenda minut och varenda solig dag. Är länge sedan jag insåg att jag är född på fel plats, skulle bott i ett varmt land :). Men  men allt roligt har ett slut och så sommaren med, nu är den ju inte slut den har bara tagit en paus för att sedan komma tillbaka och ge oss en underbar höst........

Inga kommentarer: