26 oktober 2014

Tröttare än trötter ...



Sjukt trött, sitter vid datorn och tittar på super bra serien Unforgettable och håller på att somna :0 Älskar den men är så sjukt trött. tråkigt nog så har min ständiga kamrat kommit på besök IGEN :( Ogillas rejält då jag faktiskt njutit av lugnet och känslan att vara smärtfri. Fast hela huset känner av sömnbristen från i natt, en sover i soffan en i sängen och en halvsover vid datorn så ja man kan säga att det är söndags lugnt på fiskarvägen ;) Men söndagarna är till för att vila upp sig och ladda batterierna säger folk så jag lyder väl. Frisk luft har jag fått eftersom jag tagit en lång och underbar promenad runt nynäs, tittat på sjön, fåglarna och njutit av hur vackert jag bor. Har sedan varit en sväng i Blomstermåla och tittat på hästhoppning. fotat lite och det var kul. Älskar att fota men tiden räcker liksom inte till och när man slutat jobba är det ju svart som natta, svårt att fota då ju ;) Har en del måsten men va fasen är ju en dag i morgon med, kanske är meningen att denna dag ska gå i sovandets tecken.

Ha det så gott :D

Inga kommentarer: