24 oktober 2014

Hemma :/

Har en längre tid haft en jobbig huvudvärk som snart gör mig galen, ja ja sök läkare tänker ni kanske men det har jag gjort och de hittar inget, ganska så jobbigt. Inbillar jag mig huvudvärken eller ? Kan säga att det gör JAG inte. Har nu försökt mig på andra metoder var och gjorde en Marma behandling hos duktiga Marina Erlandsson. Var en annorlunda upplevelse men väldigt skön behandling.

http://www.mimerskalla.nu/marmabehandling.html här kan man läsa lite om den sorters behandlingar. Mådde bra efter den och slapp huvudvärken i ett par dagar men sen var den tillbaks :/
I går blev den väldigt påtaglig då jag fick så ont att jag började må illa och var rädd att kräkas :( kändes skit att gå från jobbet och lämna arbetskamraterna men vad fasen gör man, mer än får ont i magen också. hem och sov och tog mer tabletter. Kan säga att jag hatar att ta tabletter då jag är uppvuxen med en tablett missbrukare. Men ingen hjälpte så på kvällen däckade jag av ren utmattning och har konstigt nog sovit ganska bra. morgonen började bra med lång sov morgon för att sedan gå över till smärta. Går här hemma och gör egentligen ingenting men har ändå svårt att vara sysslolös. I eftermiddag ska jag iväg och pröva en annan behandling som heter Access Bars

http://www.accessconsciousness.se/page10.asp, här kan ni läsa om detta. Har aldrig varit på någon och är väldigt nyfiken på vad det är. Om det nu inte finns något fel på mig som läkarna kan hitta så kanske det är stressrelaterat och då kanske det här hjälper... har faktiskt inte en aning men pröva kan man ju :) allt för att slippa värken

Hösten har kommit till oss och borta är de där soliga dagarna som man kunde tillbringa utomhus, nu blåser det kallt och mörkret har gjort sitt intåg och på söndag ställer vi om klockan och inte lär det bli ljusare då inte. Men man får ändra sitt tänkande lite och se fram emot att om precis 2 månader är det julafton och man kan så smått börja tänka på den härliga tiden, Tänkte i år att vara ute i god tid så jag slipper stressa, något som jag verkligen behöver minska ner på.

Nej nu har jag suttit för länge känner jag så dags att röra lite på sig, ha det så bra och var rädda om er.

Kramizar

Inga kommentarer: