8 juli 2014

Semester :D

Jag har semester, underbart kan jag säga. Jag gör vad jag vill när jag vill och hur jag vill. Började inte så bra med dåligt väder, åska, regn mm. Men det finns ju inga dåliga väder så jag bara gillade läget och tog varar på tiden till att varva ner, andas, och hitta mitt inre lugn igen och nu en vecka senare är jag lugn som en filbunke ;)
I går cyklade jag ut till syster yster och kollade in hennes kattungar, livsfarligt men jag kom hem utan en, glad är jag men gladast är nog smirre ;) Nä älskar små goa kattungar men det är ett långt åtagande man tar på sig, inte bara slit och släng, som tyvärr många gör. Smirre är en högt älskad familjemedlem i detta hushåll, mer eller mindre driver det kan jag säga ;) han tittar på oss och man inser att hur mycket man än tror att man bestämt att så ska det vara så gör han precis som han vill ändå, ja ja älskar honom ändå min lilla guling :) <3 p="">
 Dottern jobbar, känns lite ovant att jag är hemma och hon går om morgnarna, men klagar inte mår så bra så. I dag är det tisdag och faktiskt har jag inget inplanerat så idag blir det att tvätta lite täcken mm, bäst att passa på när solen värmer så underbart. Blir solstolen om ett tag och bättra på brännan lite.

 Ha det så gott och var rädda om er :D

Inga kommentarer: