13 juli 2014

Söndag, regn och allmänt slö :D

Söndag, en härlig dag som denna familj inte gjort ett dugg på. Tv har gått varm och vi har suttit så mycket så r.. känns mörbultad ;) men jag klagar inte för man behöver ha såna dagar också, så har det varit skit väder ute med så :) Regnet behövdes så jag tänker inte klaga. Mannen är hemma och ska ha semester i 2 hela veckor :) så underbart att ha honom hemma, ha någon hos mig när jag sover och vi kan hjälpas åt med en massa som blivit liggande. Denna helg har jag fått golvlister i vardagsrummet :) Jippi, det går framåt. Bara listerna i taket kvar och lite till sedan tar vi nya friska tag och börjar med hallen :) Älskar att renovera men hatar att det tar sådan tid, men men badar man inte i pengar så får man spara till det man vill göra mm och då tar det tid, men bra blir det :)
mannen och jag ska nästa vecka ut på lite äventyr tillsammans med de bästa B och J. vi ska lämna landet tillfälligt och njuta lite av livet i grannlandet, ser jag fram emot.
Solen hoppas jag tänker komma tillbaka för än har jag inte hunnit ut till sjön ( dumt av mig) men den finns ju kvar där ute så bara solen kommer så tar jag min hoj och ger mig iväg.

Ha det så bra och var rädda om er och njut av er vardag :)

Inga kommentarer: