9 februari 2020

stormar friskt

Det stormar friskt ute men inne är det varmt och skönt. massor med tända ljus och inga tvång, det är min önskesöndag. Har varit en annorlunda vecka, trött och hängig och i efterhand kanske jag skulle varit hemma ett par dagar till men men . Huvudet är fullt med konstiga saker och jag försöker reda ut dom en och en, går sådär. Blev en blåsig promenad på fm och det var skönt, älskar att komma ut fast orken gör att jag struntar i det ibland. Hen har mått lite bättre i ett par dagar nu och ibland tycks jag se det vanliga hen glimta igenom, kommer ett leende och även en del skratt och det värmer mitt hjärta för då vågar jag slappna av, lite i alla fall inte helt för det kan vända lika fort igen. Har varit en del positiva händelser med som kanske har lättat upp känslan hos Hen.
Tyvärr är min hjärna lite på semester tror jag för det är mycket som har glömts bort och ord som försvunnit, jobbig känsla att känna sig vilsen typ, glömma vad man skulle göra eller säga. Men jag tar en dag i sänder och då går det bra. har ju lite roligt framöver att se fram emot för nu på torsdag drar vi till Göteborg och ska på konsert, det ska bli kul. Blir även ett besök i Ullared och en massa annat skoj.

Nä soffan ropar så blir en stund till där innan sängen, Ha det gott och vara rädda om varandra

Kramizar

Inga kommentarer: