23 november 2014

Kl 18.04 22/11 blev det en ny familjemedlem och jag blev så glad, äntligen var denna nervösa väntan över. Blev en tös som vägde 3410 och 52 lång. Namnet blir Elwira och hon är söt som socker <3 p="">Får en massa underbara bilder skickade till mig och de är underbara att titta på. När jag har gått här de här dagarna och väntat, varit nervös mm så kan man ju undra hur man blir när ens egna barn ska få bebisar :) Men det blir säkerligen inte än på länge men längtar gör jag :)
Julskyltning i Mönsterås idag, blåsigt och grått och ingen julkänsla, tyvärr. Hade varit bättre med några cm snö och någon minus, men knäck äpplet var gott och jag träffade både barn och vuxna som jag känner. Sen hem och värmde på chili con carnen och nu är man i matkoma. M gav sig iväg, han ska åka in och hälsa på sin nya familjemedlem och träffa släkten :) vi andra sitter här och myser och är 

Inga kommentarer: