17 november 2013

Söndag med fördelar :)

Söndag, har haft en lugn och skön sådan. Sov länge och en lång frukost utan stress, underbart så skulle man ha det varje morgon. Efter jag gjort lite måsten så som att bädda rent och tvättat så tog jag mig en lång promenad i det sköna vädret. Ja det blåste en hel del men det var inte kallt. Handlade hem lite smått och gott till en saffranskaka som jag sedan bakade, tyvärr blev den inte så bra utan seg och torr så nu måste jag ju göra en till, osis ;)Annars har det varit mycket sittande i soffan och sett ikapp sånt man inte hunnit i veckan, orkar inte se en massa sena serier när jag ska jobba så då får det bli helgtittande istället. Missade dock Blacklist, en serie som jag varmt kan rekommendera, riktigt bra så nu måste jag kolla upp om man kan se det avsnittet någonstans, vill ju inte missa ett ;)
Hade en mycket trevlig kväll i går, god mat och mycket vilda diskussioner ;) skratt och sång. är ett glatt gäng som vi umgås med.
Nu är det mörkt ute och i rummet brinner det ljus överallt, mysfaktorn är hög så det blir att se Mentalist innan sänggåendet för det är dags för en ny vecka, som bjuder på nya erfarenheter och upplevelser :)

Ha det så gott och var rädda om er

                                         Avslutar med en underbar låt, lyssna och njut :)

Inga kommentarer: