26 juni 2013

Opps!!! det regnar visst lite grann ......

Har för en stund sedan vinkat av sonen med kompis, de drar till bråvalla och lever festivalliv och jag är så avis :/ Men man kan inte göra allt och jag är glad för sonens skull :) Dagarna går i slowmotion, och jag längtar till semestern. Bara en vecka och två dagar kvar sen ledig i fem veckor och vad jag ska njuta :D
Idag har varit en skit tråkig dag, regnat lite ;) Typ rena skyfallet vatten överallt är innerligt glad över att det inte var minusgrader ute så det hade kommit snö, då hade det varit kris som de säger i storstan ;) Men det behövs säkert regn men kanske inte riktigt så mycket och inte på samma gång. nu hoppas jag på bättre väder i morgon så man kan vara ute på jobbet, barnen vägrade gå ut idag undrar varför ;) Nu är det kväller och jag ska bara ta det lugnt, fika lite med nästan hela familjen och glo på tv, inte göra något måsten allas, strejkar ;)

Ha det så gott :)

Inga kommentarer: