25 juli 2012

Älskade sol äntligen behagade du komma.

Kan inte klaga :D Älskade sol äntligen behagade du komma. Det är skönt att vara ledig och jag njuter fast jag har ont. Någon tid till röntgen har jag inte fått men ska till sjukgymnasten på måndag så förhoppningsvis får jag lite övningar. Men jag försöker hålla igång så gott det går med att vara ute mycket, ut och gå, läser mängder så mycket att jag inte längre hittar några böcker på bibblan. Så idag fick jag ta hjälp av en expert Efva och fick en LÅNG lista med massor med böcker och det gillas. Här hemma händer det sakar må ni tro, det är färdig tapetserat och spottarna är beställda och väntas snart hem, sen ska vi hämta hem lister och fönsterbrädor sedan är vardagsrummet färdigt :D Underbart skönt måste jag säga. i köket är det lite kvar typ lister foder runt fönstrena, gardiner och de två skåpen som IKEA inte kan sälja just nu p.g.a. för lite ek :0 men jag kan vänta. Vi har även beställt nya markiser till köksfönsterna, så jag är väldigt nöjd. Mannen har också börjat förbereda för att de nya portarna ska upp så det händer en hel del. Men vi har även hunnit med roliga saker som en tripp till Böda med goa vänner. Jag hade aldrig varit där så vi tog husvagnen och åkte över. Fint ställe som inte visade sig från den bästa sidan då det regnade mest men vad gör det när man kan umgås och ha roligt i ett förtält ;)
Denna vecka har varit lugn dock mest legat i solen och myst ( el svettats) Har hunnit med att tvätta massor med sängkläder mm skönt att ha det gjort.

Hoppas ni njuter av solen och värmen kramizar på er :)

Inga kommentarer: