4 augusti 2019

En dröm gick i uppfyllelse

Precis hemkommen från ett besök i storstaden Stockholm. Dottern och jag flög upp i lördags förmiddag, ingen rolig flygtur dock spy varning delux. Länge sedan jag mådde så dåligt i ett plan. Kan ju ha berott på alla turbulens. Blev några timmar på stan innan vi checkade in på hotellet och vilade iför kvällens aktiviteter. I går kväll Lördagen den 3 augusti blev en dröm uppfylld, Jag fick se Pink live. Denna underbara, talangfulla person har jag länge velat se och det var värt väntan. Det var fart och fläng från första minuten, hitsen avlöste varandra och shownumren blev vildare och vildare. Denna glädje hon förmedlar med sin musik, budskapen ja allt... Tycker mycket om Pink som ni kanske förstår. Så nöjd med kvällen, kommer jag leva på länge. Efter en god hotell frukost bar det av hemåt igen, betydligt trevligare resa utan turbulens men däremot lite halv drogad av Postafen så trött i hela lilla mig just nu. Nu blir det lugnt resten av dagen för att ladda om inför första arbetsdagen i morgon, slut på semestern för detta år.

Inga kommentarer: