23 november 2016

semester och julpynt :)

Semestern var underbar :D Strålande sol varje dag och mellan 25-30 grader och det klagar jag inte på. Underbar mat och personal, hotell mm får mycket beröm. ett toppen hotell helt enkelt. Men en vecka går fort och hur mycket man än vill stanna så måste man hem. Solbränd och med massa underbara minnen lever jag på detta ett bra tag.


                                                  min vy från hotellrummet :)

 November börjar gå mot sitt slut och i flera fönster ser man att det börjar komma upp ljusstakar och julgardiner, lite tidigt för min smak men alla har ju rätt att göra som dom vill. Tycker om julen men den blir för lång om man börjar redan nu. På söndag tänker jag börja lite smått att pynta. tyvärr så hann jag inte jobba många dagar förrns bacillerna tog tag i mig med full styrka, feber och täppt i hela huvudet ;) mer än vanligt alltså, så nu ligger jag nerbäddad och knapprar tabletter och använder alldeles för mycket nässpray :0.

Ha det gott

Inga kommentarer: