9 oktober 2016

Att ha något att se fram emot :)

Idag är det den 9 oktober, om precis en månad så sitter jag i ett varmt land med magisk utsikt och mår bra. Kan säga att jag  längtar rejält efter det :D
                                                Inte helt fel frukost utsikt eller hur :D
                                            Kan tänka mig ett par timmar i en solstol här

                                                           Sova gott, är aldrig fel :)

                        Här lovar jag att jag absolut kommer att ligga minst 2 gånger och njuta :D

Ja ni förstår att jag längtar va ;) Men det är som sagt en månad kvar så bara att kämpa på.
helgen har mannen och jag tillbringat i Göteborg med dottern. kallt som tusan men kul har vi haft. Sprang på stan lite på lördagen, köpte mig en Ipad som jag nu försöker lära mig ;) åt gott och bara njöt ihop med dottern. Men hur roligt man än har det så är det ganska så skönt att komma hem, hem till sitt egna. Är ganska sliten för det har varit mycket nu både i veckan och helgen käner att jag måste lugna ner mig lite för hjulet snurrar lite väl fort nu.
Så denna vecka har jag inte planerat så mycket, ska in till Kalmar på tisdag och fortsätta planera min resa :)Känns otroligt att efter 5 års sparande är det äntligen dags att boka. men hu så mycket att tänka på, tur tjejen på resebyrån är så kunnig och hjälpsam. För det kommer bli mitt livs upplevelse och då vill jag verkligen att det ska bli perfekt för oss allihopa.
Men nu är jag ganska så sliten så stänger ner här och lägger mig i soffan tills det är dags för sängen. ha det så gott och var rädda om er :D

Inga kommentarer: