16 juni 2016

Ibland tar livet olika vändningar....

Ibland tar livet olika vändningar, ibland till det sämre men även till det bättre. Mitt liv består fortfarande av att sörja min farbror samtidigt som vi röjer hans hus. Så mycket minnen och så mycket saker från våran farmor/farfar och farbror som vi hittat, otroligt. Men samtidigt så många frågor, vem är alla personerna på fotona? att röja efter en persons hela liv är otroligt känslomässigt, först och främst rör man saker som man aldrig skulle ha gjort annars. man känner sig oftast som en snokare som kollar alla brev, papper och andra saker som man hittar men vad gör man... Att sortera ut saker från någons 78 åriga liv är svårt, vad ska man spara på? vad ska man slänga? Hur som helst så börjar vi se ett slut på denna epok då huset nu ligger ute för försäljning, känns bra men samtidigt sorgligt...

Sweden Rock i år var lika underbar som jag trodde, underbar musik, trevliga människor och väder som alltid förvånar en, varmt till att sedan bli svinkallt, men det är det värt ;) Längtar redan till nästa år :D nu har jag dock Bruce Springsteen och Nightwish och sedan Rihanna att se fram emot och ja jag vet är stor blandning på musikstilar men vad gör det älskar konserter och upplevelser och att få bo på hotell och umgås med dottern gör det ju inte sämre :)

Snart semester med och det ska bli så underbart, längtar men till dess ha det gott och va rädda om er :)


Inga kommentarer: