7 april 2014

Måndag kväll

Helgen som gått har varit annorlunda må jag säga ;) Men varför ha en lugn och skön helg när man kan ha en händelserik ;) Jag har hunnit med massor och ändå känner jag mig någorlunda pigg, trött i kroppen men det börjar ge sig, var säkerligen den där timmen som sommartiden snodde för mig :( ogillas men älskar att det är ljust om kvällarna, älskar att höra fåglarna kvittra när man går till jobbet, älskar våren helt enkelt :D Maken klippte gräset och det luktade ljuvligt, nyklippt gräs för mig är = med sommar, hann med att rensa ut några land också men sååå tråkigt, hatar att rensa fast jag tycker om det när det är klart ;)
Jag är tyvärr ingen trädgårdsmänniska men jag älskar att ha en massa blommor runt mig, får skaffa mig en trädgårdsmästare ;). Tyvärr ska ju inte det fina vädret fortsätta utan riktigt höst väder lova metrologerna, tycker jag inte om men bara att gilla läget. Hellre regn nu än i sommar :)

Ha det så gott och var rädda om er

Ps viktväktarna går bra - 3 kg än så länge :)

Inga kommentarer: