30 juni 2012

Blandad kompott ;)

Om ni undrar om jag slutat blogga så har jag inte det, men just nu är det skriv torka.
Sweden Rock var underbart roligt, njöt varenda sekund. Tog en massa bilder och tänkte dela med mig av dem till er. Torsdagen var svinkall och vi frös och mös. musiken värmde tack och lov. fredagen ja då regnade det mest hela dagen och vi var genomblöta men torkade lagom tills det var dags att åka hem men vad gör det när man lever mitt i en festival ;) Lördagen vaknade vi till strålande sol och det höll i sig hela dagen. Mycket bra band och mycket roliga människor fick man se och höra. Bästa bandet i mitt tycke var Gotthard, Har lyssnat en del på dem en del och gillade den förra sångaren som så tragiskt miste livet förra året :/ men måste säga att hans efterträdare gör ett gott jobb :) Orsaken till mitt festival besök var ju Lördagens dragplåster då, tros att jag sett dem live 7 gånger innan så drar de fortfarande Mötley Crue :D Men samtidigt så suger de live och inte var det mycket bättre i år. Vince sjöng fel och glömde texten och ja det lät hemskt där jag stod, väldigt långt fram för jag skulle ju fota ;) och fota gjorde jag. Men även om det lät hemskt så blir jag glad för det är minnen som tillhör detta band som jag tar fram från en gången tid, minnen som man har haft skoj till, killar och rocken roll helt enkelt ;) Ja ja nog om detta jag är super nöjd efter mina tre dagar i Norje och vi har redan beslutat oss för att åka nästa år, finns ju en del önskemål på band.....

Bilder i blandad kompott från tre härliga musik dagar :)








































Inga kommentarer: